Yatırımcı İlişkileri El Kitabı
![]() |
|
![]() Deloitte Türkiye bu çalışması ile; şirket ve şirket hissesinin adil değerlemesine katkıda bulunacak finansal kesim arasında en etkili çift taraflı iletişimi sağlamak amacıyla finans, iletişim, pazarlama ve mevzuata uygunluğu bütünleştiren stratejik bir yönetim sorumluluğu olan yatırımcı ilişkileri konusuna ışık tutmayı amaçlamaktadır. Yatırımcı İlişkileri; finans ve iletişim disiplinlerini bir araya getirerek, mevcut ve potansiyel yatırımcıların şirketin performansını ve beklentileri doğru resmetmelerini sağlayan kurumsal bir pazarlama aktivitesidir. Borsaya kote bir şirket ile global yatırım camiası arasında, piyasanın şirketin gücü, stratejisi, rekabet durumu ve yatırım çekiciliği hakkındaki algısını artırmayı hedefleyen doğrudan ve sistematik iletişimdir.
Çalışmada ele alınan konular:
|
|
![]() |
|
|
|
Yatırımcı İlişkileri El Kitabı (645 KB) |
|
Sayfanın son güncellenme tarihi: 04 Temmuz 2008 / 52 sayfa | |
![]() |
Kaynak: Deloitte